Blogtrottr
美元 - Yahoo!奇摩 搜尋結果
美元 - Yahoo!奇摩 搜尋結果
美國會參議院通過撥6百億美元支援桑迪重建
Dec 29th 2012, 01:32

美國國會參議院通過6百億美元撥款,支援風暴桑迪後的重建。共和黨在通過前一度要求減少撥款規模。國會參議院民主黨領袖里德促請,由共和黨控制的眾議院盡快通過議案。美國國會必須在本會期結束前,1月2日或以前完成程序;否則需要重新立法。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    天天領美金 香腸 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()